56- در محتوا های خود از bullet point ها استفاده کنید.
57- اولویت صفحات سایتتان را در نقشه سایت حتما تعیین کنید.
58- سایتتان را کاربر پسند و آسان طراحی کنید.
59- در استفاده از پارک دامین ها احتیاط کنید.
60- داخل سایتتان صفحه تماس با ما داشته باشید.
61- چیدمان محتوا را در هر صفحه رعایت کنید.
62- بروزرسانی کلی سایت را فراموش نکنید.
63- تعداد صفحات پر محتوای سایت بسیار مهم است.
64- نقشه سایتتان را فعال کنید.
65- همیشه در دسترس بودن سایتتان اهمیت بسیار زیادی دارد.
66- مکان سرور های سایتتان را هوشمندانه انتخاب کنید.
67- برای سایتتان SSL معتبر دریافت کنید.
68- داخل سایتتان صفحه قوانین و مقررات سرویس دهی داشته باشید.
69- متاتگ های تکراری را شناسایی و حذف کنید.
70- افزونه breadcrumb یا مسیر سایت را فعال کنید.
71- حتما حتما حتما وب سایتتان را برای موبایل بهینه کنید.
72- از youtube برای به اشتراک گذاری فیلم های سایتتان استفاده کنید.
73- محتوای سایتتان باید برای کاربرانتان در دسترس باشد.
74- از ابزار google webmaster tools یا search console استفاده کنید.
75- از ابزار google analytics استفاده کنید.
76- عمر دامنه هایی که به شما لینک می دهند بسیار حائز اهمیت است.
77- تعداد لینک هایی که از روت دامنه ها دریافت می کنید بسیار مهم است.
78- از سرور هایی با کلاس c متفاوت لینک دریافت کنید.
79- تعداد صفحاتی از یک دامنه که به شما لینک می دهند بسیار مهم است.
80- از تگ alt بنر های تبلیغاتی در سایت ها لینک دریافت کنید.
81- از دامنه های مختلف با پسوند های edu. و gov. و ac.ir لینک دریافت کنید.
82- از دامنه ها و صفحاتی که authority بالایی دارند لینک دریافت کنید.
83- از همکارانتان در یک حوزه کاری هم لینک دریافت کنید.
84- دکمه های اشتراک در شبکه های اجتماعی را در سایتتان قرار دهید.
85- اگر به سایت های اسپم لینک بدهید برای اعتبار سایتتان مضر است.
86- مطالب خود را به عنوان پست مهمان در سایر سایت ها قرار دهید.
87- برای صفحات داخلی سایتتان هم لینک دریافت کنید.
88- لینک های nofollow از دید گوگل اهمیت کمتری دارند.
89- از یک دامنه بیش از حد لینک دریافت نکنید.
90- از تکنیک ریدایرکت 301 برای هدایت اعتبار صفحات سایت های دیگر به سایتتان استفاده نکنید.
91- کلمه کلیدی خود در anchor text استفاده کنید.
92- از anchor text برای لینک های داخلی سایتتان هم استفاده کنید.
93- از TLD های متفاوت لینک دریافت کنید.
94- موقعیت لینک های هدایت شده به سایتتان بسیار مهم است.
95- از سایت های مرتبط با موضوع فعالیت سایتتان لینک دریافت کنید.
96- کلمات کلیدی قبل و بعد از لینک های شما هم بسیار مهم هستند.
97- کلمه کلیدی در تیتر صفحه ای که به شما لینک می دهد نیز حائز اهمیت است.
98- رشد مثبت لینک های هدایت شده به سایت شما مهم است.
99- کم شدن تعداد لینک های سایتتان بر روی رتبه سایتتان تاثیر می گذارد.
100- عمر لینک هایی که به سایت شما هدایت می شوند بسیار مهم است.
102- لینک سایتتان را در دایرکتوری dmoz ثبت کنید.
103- در پروفایلتان در انجمن های اینترنتی لینک سایت خود را درج کنید.
104- از صفحاتی در سایر سایت ها لینک دریافت کنید که در آن مطلب یا مقاله کاملی باشد.
105- از صفحاتی لینک دریافت کنید که دارای مالتی مدیا ها هستند.
106- در قسمت کامنت های وبلاگ ها لینک سایتتان را قرار دهید.
107- در سایت های اشتراک گذاری عمومی لینک سایتتان را درج کنید.
108- میزان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهید.
109- نرخ بیرون اندازی از سایت را کاهش دهید.
110- سعی کنید میزان بازدیدکنندگان مستقیم سایتتان را افزایش دهید.
111- سایت های بوک مارک شده در سئو امتیاز بیشتری می گیرند.
112- تعداد نظرات ثبت شده در سایت از دید گوگل بسیار مهم هستند.
113- کلیک بلند مدت و کوتاه مدت از دید گوگل حائز اهمیت است.
114- گوگل بین مطالب جدید و مطالب قدیمی تر تفاوت قائل می شود.
115- گوگل سایت های مورد علاقه شما را به دوستانتان نمایش می دهد.
116- یکسان بودن آی پی کاربران و آی پی سرور سایت برای گوگل اهمیت دارد.
117- برای فعالیت در +google یک استراتژی بلند مدت داشته باشید.
118- مراقب باشید هیچکدام از صفحات سایتتان دچار DMCA نشود.
119- تعداد تویت های سایت شما در اینترنت بسیار مهم است.
120- اعتبار صاحب اکانت تویتر برای گوگل بسیار مهم است.
121- اعتبار صاحب اکانت گوگل پلاس نیز بسیار با اهمیت است.
122- تعداد به اشتراک گذاری مطالب سایت شما در تمام شبکه های اجتماعی بسیار مهم است.
123- تصاویر وب سایتتان را در flickr.com به اشتراک بگذارید.
124- سایت شما باید در شبکه های اجتماعی مهم اکانت فعال داشته باشد.
125- داخل linkedin پروفایل شرکتی وب سایتتون رو کامل کنید.
126- صفحه fan page اکانت facebook خود را ایجاد کنید.
User Level Filtering :
در این قسمت شما می توانید فیلترهای حساب ایمیل خاصی را مدیریت کنید . این
فیلترها بعد از فیلتر حساب اصلی اعمال می شوند . برای این کار :
Account Level Filtering :
در این قسمت شما می توانید فیلترهای حساب اصلی را مدیریت نمائید . مراحل مختلف عملیات این قسمت همانند آیکن بالا می باشد .
Email Delivery Route (مسیر تحویل ایمیل) :
این ویژگی به شما چگونگی شیوه عمل یک سرور را با یک ایمیل هنگامی که به یک آدرس خاص فرستاده می شود ، نمایش می دهد.
اگر شما آدرسی را وارد نمائید که بر روی سرور دیگری وجود دارد ، نشان داده
می شود که چطور سرور میل برای فرستادن میل به آن آدرس تلاش خواهد کرد .
برای اینکار همانند تصویر بالا آدرس ایمیل مورد نظر را وارد نموده و دکمه Show Route را فشار دهید . در صفحه ای که ظاهر می شود شما مسیر تحویل آدرس ایمیلی را که وارد نموده اید مشاهده می کنید .
Import Addresses/Forwarders (وارد کردن آدرس ها و فرستنده ها) :
این ویژگی به شما اجازه می دهد 2 نوع از فایل ها را برای وارد کردن چندین
آدرس ایمیل یا ایجاد ایمیل فرستنده برای حساب خود استفاده نمائید . شما می
توانید از فایل های صفحه گسترده اکسل یا فایل های CSV برای وارد کردن
اطلاعات استفاده نمائید .
در کادر Step 1 شما انتخاب می کنید که چه اطلاعاتی می خواهید وارد نمائید .
در کادر Step 2 شما فایل حاوی اطلاعات ایمیل ها را وارد می کنید
سپس روی دکمه Next در پائین صفحه کلیک نمائید .
نکته : برای آشنایی با ویژگی های فایل حاوی اطلاعات ایمیل ها می توانید روی لینک Need help setting up a CSV or Excel file for importing دربالای همین صفحه کلیک نمائید .
Email Authentication (تصدیق ایمیل) :
تصدیق کننده ایمیل تلاشی است برای مجهز کردن پیام های سیستم نقل و انتقال
پیام با اطلاعات قابل تائید کافی که گیرندگان به صورت خودکار بتوانند نوع
هر پیام دریافتی را تشخیص دهند . این قابلیت برای مبارزه با اسپم ها کمک می
کند .هردو روش زیر برای جلوگیری از ورود و خروچ ایمیل های جعلی به سرور
شما به کار می آیند . مزیت بزرگ بکار بردن این روشها جلوگیری از ایمیل هایی
است که به نظر می آید از دامنه شما آمده اند . این روشها باید مقدار
هرزنامه ها یا ایمیل های دریافتی نا خواسته را وقتی هکرها چندتا از ایمیل
های شما را هک می کنند کاهش دهد .
DomainKeys : این سیستم تصدیق کننده ، اصل بودن ایمیلی
دریافتی را از آدرس فرستنده تحقیق می کند . این ابزار در برابر هکرهایی که
ایمیل هایی با آدرس جعلی می فرستند مفید می باشد .
SPF : ماشین هایی را که تصدیق کننده هستند برای فرستادن
ایمیل از دامنه شما مشخص می کند . یعنی ایمیل هایی که دقیقا از سرور شما
فرستاده شده باشند به عنوان یک ایمیل ایجاد شده از دامنه شما ظاهر می شوند ،
وقتی که سوابق SPF چک شده باشد .
برای فعال یا غیر فعال کردن قابلیت های بالا می توانید از دکمه های Enable یا Disable استفاده نمائید .
MX Entry :
در این قسمت می توانید نام دامنه ای که ایمیل های شما به آن تحوایل داده
شده است را تغییر دهید و پس از آن ایمیل آدرس شما تحت دامنه مورد نظر شما
خواهد بود. برای اینکار پس از ورود به MX Entry ، در پائین صفحه در قسمت
Current MX Entries ، ام ایکس های جاری شما دیده می شود .
برای تقییر یک MX آنرا از منوی کشویی قسمت Change MX Entry انتخاب کرده و نام جدید را در کادر To وارد نمائید. و در انتها دکمه Change را بفشارید .
در صورت تائید پیغام زیر نمایش خواهد یافت